John Legend i Adam Levine zmieniają pieluchy. Urocza reklama Pampers celebrująca ojcostwo
Spis treści:
Reklama Pampers
W 60-sekundowej reklamie Pampers obserwujemy, jak piosenkarz John Legend, nucąc piosenkę „Stinky Booty Duty”, przewija niemowlaka. Zwraca się o pomoc do swojej córki oraz do kilkunastu ojców trzymających dzieci, którzy stoją za nim. Razem kontynuują śpiewanie wspomnianej piosenki, a w pewnym momencie dołącza do nich Adam Levine, który także sprawnie przewija dziecko. Reklamę Pampers wieńczy wejście żony Johna Legenda, modelki Chrissy Teigen.
John Legend i Adam Levine zmieniają pieluchy w reklamie Pampers
Przyjemnie jest oglądać mężczyzn, którzy sprawnie sobie radzą, bez krzywienia się, że muszą zrobić coś więcej przy dzieciach, niż tylko tulenie. Wspaniale byłoby widzieć więcej takich reklam, w których to mężczyźni robią czynności, które od wieków przypisywało się kobietom. Takie spoty przełamują wciąż panujący stereotyp, że potomkiem powinna zajmować się głównie matka.
Reklama Pampers z udziałem znanych piosenkarzy została wyemitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl. Wspiera kampanię marki Pampers „Love The Change”, której zachęca do cieszenia z faktu, że zaszła zmiana, bo pojawił się nowy członek rodziny. Ten spot jest kontynuacją reklamy Pampers, która została wyemitowana w czerwcu 2018 roku. Chociaż piosenka z reklamy traktuje o niezbyt przyjemnym zapachu, to sam spot jest pełen uroku.