Anna Szmoniewska /fot. archiwum prywatne Anna Szmoniewska /fot. archiwum prywatne

„Każde z naszych dzieci może mieć inny język miłości, warto je poznać i wyrażać miłość każdemu dziecku w jego języku” – mówi Anna Szmoniewska

– Ważne jest, aby raz na jakiś czas zorganizować wyjście tylko dla jednego dziecka. Owszem, fajnie, kiedy jest to zaplanowane i kiedy podczas takiego wypadu będziemy robić coś wyjątkowego. Jednak taki czas dla dziecka jeden na jeden, można również zorganizować w ciągu dnia, zabierając na przykład jedno dziecko na spacer z psem, na zakupy, czy do pralni rozkładać suche pranie – mówi psycholożka Anna Szmoniewska.

Klaudia Kierzkowska: Po co dzieciom nasza uwaga, nasz czas?

Anna Szmoniewska: Dzieciom potrzebna jest nasza uwaga, by przetrwać. Dlatego też ewolucja wyposażyła dzieci w system różnych zachowań, aby tę uwagę osób dorosłych pozyskać. Zachowania dzieci, które dla nas, dorosłych są trudne (krzyk, płacz, zachowania opozycyjne i buntownicze), często są próbą zwrócenia na siebie uwagi. Chyba każdy rodzic zna te zachowania, na przykład, kiedy próbuje porozmawiać z kimś przez telefon. Często im bardziej nam zależy i im bardziej skupiamy się na rozmowie, tym nasze dzieci bardziej ochoczą robią wszystko, aby ta uwaga skierowana była jednak na nie. I to nie jest złośliwość, tylko potrzeba bycia widzianym i słyszanym, bo to daje dziecku poczucie bezpieczeństwa. Kiedy dzieci czują, że mają na sobie uwagę rodziców, mogą rozwijać się w sposób harmonijny i bezpieczny.

Podobnie jest z czasem, który dajemy naszym dzieciom. One wiedzą i czują, kiedy ten czas jest poświęcony wyłącznie dla nich, a kiedy dzielony jest pomiędzy nie a zajmowanie się domem lub kontaktem z innymi ludźmi.

Czas, kiedy uwagę poświęcamy całkowicie dziecku, jest dla niego bardzo karmiący. Wzmacnia relacje między rodzicem a dzieckiem, pomaga rozładować nagromadzone napięcie i daje dziecku poczucie, że jest ważne i wartościowe.

Jeśli mamy jedno dziecko, każdą wolną chwilę poświęcamy jemu. Problem pojawia się, gdy mamy więcej dzieci. Jak spędzać czas z dziećmi, gdy mamy ich więcej niż jedno?

To zależy, w jakim wieku są dzieci i jaka jest między nimi różnica wieku. Wiele aktywności można robić razem, wspólnie ze wszystkimi dziećmi. Nawet jeśli mamy w domu noworodka czy niemowlaka, możemy karmić dziecko, jednocześnie układając ze starszym puzzle, czytając mu książkę, czy bawiąc się w inny sposób. Mając tak malutkie dziecko, możemy angażować starszaka do pomocy przy maluszku. Ważne jest jednak, aby to była prośba o pomoc, a nie obowiązek dla starszego rodzeństwa. Często angażowanie starszego brata czy starszej siostry w pomoc przy rodzeństwie (prośba o przyniesienie pieluszki, przykrycie kocykiem, możliwość pchania wózka na spacerze), jest dla starszego dziecka bardzo wartościowa, ponieważ czuje się dzięki temu potrzebne, ważne i docenione.

Co rozbić, by żadne z dzieci nie czuło się odtrącone, zaniedbane?

Jestem mamą trójki dzieci i wiem, jak ciężko jest dzielić uwagę pomiędzy dziećmi. Często mamy chciałyby się rozdwoić, roztroić lub jeszcze bardziej pomnożyć, by dać każdemu dziecku stuprocentową uwagę, ale wiemy, że to niemożliwe. Na szczęście dzieci nie potrzebują naszej uwagi w 100 procentach. Często to, co możemy zrobić, kiedy naszą uwagę absorbuje jedno dziecko, to dać znać drugiemu, że je widzimy, słyszymy i pamiętamy o nim. Przykładowo: „Słyszę, że mnie wołasz i chcesz pokazać mi swoją budowlę z klocków. Jak tylko skończę karmić Stasia, to do ciebie przyjdę“ lub „Widzę, że bardzo chciałabyś się ze mną teraz pobawić. Poszukaj puzzli, które chcesz układać, poodwracaj wszystkie obrazkiem do góry, a ja w tym czasie skończę odrabiać lekcje z Basią i do ciebie dołączę“. Ważne jest, aby nie dawać dziecku do zrozumienia, że mamy dla niego mniej czasu przez brata czy siostrę, ponieważ budzi to negatywne emocje pomiędzy rodzeństwem. Dlatego zamiast komunikatów „nie teraz“, „później“, „nie mogę“, starajmy się używać komunikatów pozytywnych, które kierują uwagę na dziecko i dają mu poczucie bycia widzianym i słyszanym.

Dlaczego tak ważne jest, by co jakiś czas spędzać czas z każdym z dzieckiem osobno?

Wiele aktywności można wykonywać wspólnie. Jednakże wówczas, ta uwaga dzielona jest pomiędzy dzieci. Dlatego ważne jest, aby raz na jakiś czas zorganizować wyjście tylko dla jednego dziecka. Owszem, fajnie, kiedy jest to zaplanowane i kiedy podczas takiego wypadu będziemy robić coś wyjątkowego. Jednak taki czas dla dziecka jeden na jeden, można również zorganizować w ciągu dnia, zabierając na przykład jedno dziecko na spacer z psem, na zakupy, czy do pralni rozkładać suche pranie. Nie jest to czas, kiedy uwaga jest skierowana tylko i wyłącznie na dziecko, jednakże również wtedy, dziecko może czuć się wyróżnione i szczęśliwe, ponieważ samo spędza czas z rodzicem.

Często proponuję takie rozwiązanie osobom przychodzącym do mojego gabinetu. Zresztą, łatwo domyślić się, jak czuje się dziecko na takim spotkaniu z nami, kiedy przełożymy sobie to na nasze dorosłe życie. Jasne, możemy porozmawiać z mężem, kiedy dzieci bawią się w pokoju obok. Możemy także obejrzeć film i zjeść popcorn, kiedy dzieci już śpią. Ale zupełnie inaczej poczujemy się, kiedy mąż zabierze nas na randkę do restauracji, kina, czy w inne ciekawe miejsce. Podobnie czują się dzieci – wyróżnione, dumne, szczęśliwe. A taki wspólny czas jeden na jeden niesamowicie rozładowuje nagromadzone napięcie i ładuje akumulatory zasobów na dłuższy czas.

O czym pamiętać, organizując takie spotkania z jednym dzieckiem?

Przede wszystkim o tym, aby skonsultować z dzieckiem, jak macie spędzić ten wspólny czas. Może okazać się, że wy zabierzecie dziecko do kina, a ono wolało z wami porozmawiać gdzieś w kawiarni przy dobrym ciastku. Pamiętam, jak kilka lat temu zaplanowałam „randkę“ z córką – chciałam zrobić z nią coś niecodziennego, wyjątkowego. Ona zaś zdecydowała, że chciałaby wrócić ze mną do domu i pograć w spokoju w gry planszowe. I tak też zrobiłyśmy. Od tego czasu, planując randki z dziećmi, mówię: „Jestem do twojej dyspozycji. Na co masz ochotę? Co chciałabyś ze mną porobić?”

Na randce z dzieckiem nie trzeba wymyślać nie wiadomo jakich atrakcji. Ważne, aby to był wartościowy czas dla was, podczas którego możecie porozmawiać, pośmiać się, pobyć razem, a wasza uwaga jest całkowicie skierowana na dziecko (bez żadnych rozpraszaczy w postaci na przykład telefonu).

Zastanawiam się, co ile takie wyjścia tylko we dwójkę warto organizować?

W zależności od potrzeb i możliwości. Nie zawsze mamy czas w tygodniu, by takie wyjście zorganizować, zwłaszcza mając więcej dzieci. Uwagę każdemu dziecku z osobna możemy dawać podczas zwykłej codzienności, łącząc obowiązki domowe z czasem dla dziecka. Jednakże kiedy rodzic widzi, że dziecko ma w sobie dużo napięcia, często się złości, częściej niż zwykle występują konflikty w rodzeństwie, jest przygnębione, zdaje się, że coś je męczy, ale nie chce powiedzieć co, warto wtedy zorganizować takie wyjście jeden na jeden. Sama też nie planuję z wyprzedzeniem randek z dziećmi i nie jest tak, że zabieram każdego po kolei, żeby było sprawiedliwie. Decyzja o takim wyjściu jest odpowiedzią na potrzeby i możliwości poszczególnych członków rodziny.

A może jest jakiś inny sposób, by każde z dzieci czuło się tak samo ważne i by czuło, że rodzic każdemu poświęca tyle samo czasu?

Nie warto dążyć do tego, aby wszyscy mieli po równo. Warto dysponować swoim czasem i uwagą w stosunku do dzieci w zależności od ich potrzeb. Nasuwa mi się tu również rozróżnienie języków miłości wg Garego Chapmana. Są to: słowa afirmacji, wspólnie spędzony czas, przyjmowanie i dawanie prezentów, dotyk, przysługa. Ludzie różnią się między sobą sposobami na wyrażanie i odbieranie sygnałów świadczących o miłości innych osób. Warto więc porozmawiać i rozróżnić w swojej rodzinie, jaki poszczególni członkowie rodziny mają język miłości. Mówiąc kolokwialnie – kiedy czują się najbardziej kochani, docenieni, zauważeni, ważni.

"Mother-life balance to pamiętanie o tym, że jesteś też kobietą. Nie tylko matką" - mówi Monika Pryśko, autorka bloga Tekstualna

Polecamy

"Mother-life balance to pamiętanie o tym, że jesteś też kobietą. Nie tylko matką" - mówi Monika Pryśko, autorka bloga Tekstualna

Czytaj

Każde z naszych dzieci może mieć inny język miłości i wtedy warto wyrażać miłość każdemu dziecku w jego języku. W moim domu najstarsza córka czuje się ważna, kiedy spędzamy z nią aktywnie czas, druga córka sto razy dziennie wyznaje miłość, zaś najmłodszy synek uwielbia się przytulać. Kiedy chcę, żeby każde z nich czuło się tak samo ważne, dostosowuje swoją uwagę i czas do ich indywidualnych potrzeb, niekoniecznie tak samo i po równo.

Istnieje jakaś zależność między ilością czasu, jakiej potrzebuje od nas dziecko, a jego wiekiem? Maluchy potrzebują więcej uwagi, starszaki mniej?

Zdecydowanie. Chcę jednak zaznaczyć, że tego czasu i uwagi potrzebują wszystkie dzieci, niezależnie od wieku. Podkreślam to, ponieważ często dorosłym wydaje się, że ich starsze dzieci (zwłaszcza te w wieku nastoletnim) nie potrzebują już ich uwagi i czasu.

Im dzieci starsze, tym ich potrzeby kontaktu z rodzicem są mniejsze, ponieważ dzielą się pomiędzy kontakty z rówieśnikami w szkole, na podwórku, zajęciach dodatkowych, innych ważnych dorosłych (np. nauczycielka, instruktor). Niemniej, rodzice zawsze pozostają bazą, do której wracają dzieci. One chcą mieć poczucie, że ta baza, port, jest i zawsze mogą do niej wrócić i „zacumować“.

Mało tego, dzieci w wieku nastoletnim nadal mają potrzebę bliskości fizycznej z rodzicem – przytulenia, pogłaskania, czy chociażby obejrzenia razem filmu ramię przy ramieniu. Pamiętajmy o tym. Jednak faktycznie, małe dzieci potrzebują więcej czasu i uwagi rodzica i to też wynika z ewolucji. Niemowlę do około 5. miesiąca życia ma przeświadczenie, że ono i mama to jedno. Dlatego też chce być ciągle przyklejone do mamy i ciężko odłożyć śpiącego maluszka do łóżeczka. Między 6. a 12. miesiącem życia, występuje u dzieci lęk separacyjny – z jednej strony stają się coraz bardziej mobilne, a z drugiej ciągle pilnują, żeby mama była blisko i nie oddała się nawet do toalety. Takie epizody lęku separacyjnego wracają także w późniejszych okresach życia. Wszystko po to, aby zapewnić dziecku poczucie bezpieczeństwa (bez tych strategii, gatunek ludzki pewnie by nie przetrwał).

Około 4. roku życia dzieci wychodzą powoli z diady ja-rodzic, na rzecz kontaktów z rówieśnikami. Od tego czasu, choć rodzic nadal jest bardzo ważny i potrzebny dziecku, to często mamy i tatusiowie mogą chwilę odetchnąć na ławce na placu zabaw, ponieważ nie są już tak niezbędni dziecku do funkcjonowania.

Jakie błędy najczęściej popełniają rodzice kilkorga dzieci?

Błąd to może złe słowo. Dzisiejsi rodzice żyją często w poczuciu winy, porównują się z innymi, obwiniają się, oceniają na podstawie treści przeczytanych w poradnikach, na forach internetowych i kontach na social mediach. Nie chcę dokładać napięcia i tak już przeciążonym rodzicom. Zamiast o błędach, wolę mówić o lekcjach.

Nikt nie nauczył nas bycia rodzicami, modele wyniesione z naszego dzieciństwa często są nieaktualne i sprzeczne z dotychczasową wiedzą z rozwoju człowieka. Dlatego, chcąc samodzielnie nauczyć się być dobrą mamą, dobrym tatą, będziemy się potykać, cofać, żałować niektórych decyzji, konfrontować się z aktualną wiedzą i wynikami badań. Kiedy jest się rodzicem, a zwłaszcza rodzicem kilkorga dzieci, bardzo ważne jest dbanie o siebie. My, rodzice, jesteśmy wiadrami, z których nabierają sobie do kubeczków nasze dzieci. Aby miały co nabrać, sami musimy dbać, aby nasze wiadro zasobów było zawsze pełne. Jeśli miałabym dać jakąś radę rodzicom kilkorga dzieci: pamiętajcie także o randkach ze swoją partnerką/swoim partnerem oraz z samym/samą sobą. Dbając o siebie, dajesz ogromną wartość całej rodzinie.

 

Anna Szmoniewska – psycholożka, pedagożka i dogoterapeutka. Prywatnie mama trójki dzieci. Pracuje w duchu Porozumienia bez Przemocy i w oparciu o Rodzicielstwo Bliskości. W pracy z rodzicami stawia na współpracę, aby wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązania pomagające dzieciom i całej rodzinie. W pracy z dziećmi towarzyszy im w trudnościach i uczy przeżywania wszystkich emocji, umiejętności radzenia sobie w życiu społecznym, treningów relaksacyjnych i uważności

Sprawdź powiązane tematy

Posłuchaj podcastów stworzonych przez mamy dla mam!

Sprawdź
Dear User!

Before you click "Go to the Website" or close the window by clicking ×, please read the following information, as it concerns your personal data.

By clicking "Go to the website" or by closing this window, you consent to the processing of your personal data on the terms described below.

The administrator of personal data of people visiting our websites is USP Zdrowie sp. z o.o. with headquarters in Poleczki 35 street, Warsaw 02-822, Poland.

As part of USP Zdrowie services, we will collect information about the use of our websites. The scope of data collected by us includes, among others information stored in cookies, user's IP, as well as information about your device and browser.

Your data will be used by us for the following purposes: (i) providing you with access to a safe and functional website; (ii) conducting analyzes that allow to study the ways of using our websites and use their functionalities and content, as well as to improve and streamline them; (iii) marketing, including presenting you with advertisements and messages tailored to your interests and preferences (profiling).

The use of our websites will involve the use of technologies provided by third parties (e.g. Google, Facebook). As USP Zdrowie, we provide you with the opportunity to consent to the transfer of your data to the groups of recipients indicated by us by accepting all or some of the purposes of processing.

USP Zdrowie provides each user of our websites with the opportunity to exercise the right to request access to his personal data, rectify it, delete or limit processing, exercise the right to object to processing, as well as the right to transfer data. in the event that the legal basis for the processing of your personal data is your consent - we provide you with the possibility of withdrawing it at any time through dedicated mechanisms for managing privacy settings.

You can contact USP Zdrowie by: (i) sending an e-mail to the following address: daneosoboweusp@usp.pl; (ii) sending a letter to the following address: USP Zdrowie sp. z o.o., Poleczki 35 street, Warsaw 02-822, Poland.

Detailed information related to the rules for the processing of your personal data on individual USP Zdrowie websites can be found in our Privacy Policy (PL).

Below you can choose to accept all or some of the processing purposes. We will be happy if you decide to help us improve our services and websites!

Choose services
Service Description State
Solutions necessary to provide the service by electronic means
as part of our Websites, we use the localStorage solution. localStorage is a file created by the user's browser installed on his device. Thanks to the localStorage mechanism, we are able to provide our users with access to efficient and safe websites and the ability to use their functionalities (e.g. remembering your privacy settings and the possibility of changing them, remembering preferences related to the selected language of displaying the website, the ability to add products to the basket). Information saved and used as part of the localStorage mechanism will not be used to conduct marketing activities. The localStorage mechanism is necessary to provide our services in the form of Websites (Article 6 (1) (b) of the GDPR).
Analytical cookies:
cookies that are used for advanced analysis of user behavior on our websites. Analytical cookies are used, among others to analyze user behavior on Websites in order to optimize the appearance, content and functionality of websites. The legal basis for the processing of these types of cookies is your voluntary consent (Article 6 (1) (a) of the GDPR), which you can express and withdraw at any time using the functionality of our websites. Currently, USP Zdrowie uses the following analytical cookies:
Google Analytics an online tool for analyzing website statistics. The tool allows us to track traffic on our websites, including the ability to analyze user behavior on websites. Based on the data collected using Google Analytics, we are able to develop our websites and provide a friendly appearance of the website and add new, useful functionalities. Google Analytics is provided and operated by Google Ireland Limited. More information on the rules governing the processing of personal data by Google can be found here: https://policies.google.com/privacy?hl=en
Google Tag Manager tag management system developed by Google to manage JavaScript and HTML tags used for tracking and analysis on websites. Google Tag Manager is provided and operated by Google Ireland Limited. More information on the principles of personal data processing by Google can be found here: https://policies.google.com/privacy?hl=en
HotJar tool for analyzing user behavior on the website using, among others heat maps (analysis of the user's cursor behavior on the website). With this tool, we can design our websites more effectively and improve their readability and functionality. HotJar is provided and operated by Hotjar Limited. More information on the principles of personal data processing by HotJar can be found here: https://help.hotjar.com/hc/en-us/categories/115001323967-About-Hotjar
Marketing cookies:
cookies that allow us to conduct activities related to the promotion of our services, products and websites. This category of cookies will be used, inter alia, in order to show you advertisements tailored to your preferences or provide other marketing content. The legal basis for the processing of these types of cookies is your voluntary consent (Article 6 (1) (a) of the GDPR), which you can express and withdraw at any time using the functionality of our websites. Currently, USP Zdrowie uses the following marketing cookies:
Facebook Pixel the Facebook Pixel tool is a piece of code on the website that allows you to measure, optimize and create groups of recipients of advertising campaigns on Facebook. The operation of this tool enables us to run more effective advertising campaigns and provide you with content that may be of real interest to you. Facebook Pixel is provided and operated by Facebook Ireland Limited. Facebook Pixel collects basic information stored in the cookie and information about the website and your activity. Facebook Ireland Limited may transfer personal data of its users to the United States of America, based on the legal mechanisms provided for in applicable law. The basis for the transfer of your data in some cases may also be your consent, which we collect as part of our websites. therefore, we would like to draw your attention to the fact that the law on the protection of personal data in the United States of America differs from European legislation and may not provide you with the same rights as those provided for by the provisions in force in Poland, and in some cases it may also combine with the possibility of access to your data by the authorities and services of a third country. in order to ensure the fullest protection of your rights and freedoms, the mechanisms used as part of the Facebook Pixel tool prevent your identification data from being identified and are subject to automatic processes of their removal in short periods.

We would also like to inform you that when using the Facebook Pixel USP Zdrowie tool, it complies with the current Regulations of Facebook Business Tools, including the agreements on the principles of co-administration of personal data. in order to fulfill the obligation resulting from the provisions of data protection law, we would like to inform you that in the scope of processing information collected using the Facebook Pixel tool:
  1. USP Zdrowie and Facebook Ireland Limited, with its registered office at 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbor, Dublin 2, Ireland, act as joint controllers (entities jointly deciding on the purposes and methods of personal data processing).
  2. USP Zdrowie and Facebook Ireland Limited have made joint arrangements regarding the performance of their obligations under the provisions of the GDPR.
  3. USP Zdrowie and Facebook Ireland Limited are responsible for providing appropriate grounds for processing personal data related to the collection of information via Facebook Pixel. Therefore, USP Zdrowie provides users with the opportunity to voluntarily consent to the collection and use of their data for marketing purposes on the websites, in particular for the purpose of conducting marketing campaigns on Facebook. Facebook Ireland Limited provides appropriate legal grounds relating to the possibility of using the personal data of portal users for the purposes of conducting USP Zdrowie marketing activities.
  4. As part of this Privacy Policy, USP Zdrowie provides you with access to all information related to the principles of data processing as part of our business activities. Information related to the principles of personal data processing by Facebook Ireland Limited, determination of the legal basis for such processing and the methods of exercising your rights by Facebook Ireland Limited, including information on the relevant Facebook contact forms, can be found in the Data Policy available at: https://www.facebook.com/about/privacy.
  5. USP Zdrowie is responsible to the users of Internet Services for the correct operation of the mechanisms enabling obtaining and withdrawing consents to use the information collected through the Facebook Pixel tool. After receiving the data collected via Facebook Pixel, Facebook Ireland Limited is independently responsible for the rights specified in Art. 15 - 20 GDPR towards users of your social network.
  6. Both USP Zdrowie and Facebook Ireland Limited provide the possibility of exercising the right to object. in the event of receipt of a request related to an objection to the processing of personal data, USP Zdrowie and Facebook Ireland Limited will take appropriate steps regarding the further processing of their users' data.
  7. USP Zdrowie is responsible for the proper implementation and configuration of Facebook Pixel. Facebook Ireland Limited remains responsible for ensuring the security of the service offered to us and personal data processed as part of Facebook Pixel.
  8. USP Zdrowie and Facebook Ireland Limited remain responsible for the proper response to all identified data breaches. The responsibility of USP Zdrowie in connection with the use of Facebook Pixel services applies to all cases related to providing users with a properly implemented and configured tool. Facebook Ireland Limited is responsible for all data protection breaches related to processing operations performed as part of the marketing service provided to us.
LinkedIn Insight Tag short code in Java Script technology that supports conversion tracking, website audience and site demographics for LinkedIn advertising campaigns. The operation of this tool enables us to run more effective advertising campaigns and provide you with content that may be of real interest to you. The LinkedIn Insight Tag is provided and operated by LinkedIn Ireland Unlimited Company. More information on the rules for the processing of personal data with the processing of personal data by LinkedIn can be found here: https://www.linkedin.com/help/lms/answer/65513/add-the-linkedin-insight-tag-to-your-website?lang=en
Google Ads tool that is one of the elements of the Google advertising system, allowing the display of sponsored links in the search results of the Google Search Engine and on websites of entities cooperating with Google. The Google Ads tool is provided and operated by Google Ireland Limited. More information on the principles of personal data processing by Google can be found here: https://policies.google.com/privacy?hl=en
SALESmanago tool enabling the identification and monitoring of contacts and users on websites and conducting personalized marketing communication. The SALESmanago tool is provided and operated by our partner, Benhauer Sp. z o.o. More information on the principles of personal data processing using the SALESmanago tool can be found here: https://www.salesmanago.pl/marketing-automation/technologie.htm
AppNexus / Xaxis Turbine Xaxis is a global digital media platform that programmatically connects advertisers with audiences. More information on the principles of personal data processing using the Xaxis Turbine tool can be found here: https://www.xaxis.com/privacy-notice/polityka-prywatnosci-xaxis/
Selectivv tool enabling user data segmentation, used to target emissions as part of an advertising campaign. More about the rules on the site: https://selectivv.com/polityka-prywatnosci/
Campaign Manager 360 system for managing advertisements and measuring their effectiveness, designed for advertisers and media agencies. It is part of the Google Marketing Platform provided and operated by Google Ireland Limited. More information on the principles of personal data processing by Google can be found here: https://policies.google.com/privacy?hl=pl
Revhunter A tool that allows you to send advertisements to users of the Administrator's website in the form of e-mail messages that are tailored to the user's actions and behavior on the website. The retargeting service is performed via the Revhunter tool, which belongs to INIS sp. z o.o. with headquarters in Rybnik at Raciborska 35a street, Poland (TAX ID: 6423128785). More info on page: https://revhunter.pl/polityka-prywatnosci
CAKE cloud-based tool that enables campaign management, optimization and monitoring of partners in the area of performance marketing. More information here: https://getcake.com/privacy-policy/
User.com tool enabling identification and monitoring of contacts and users on websites and conducting personalized marketing communication. The User.com tool is provided and operated by our partner, User.com Sp. z o.o. More information on the principles of personal data processing using the User.com tool can be found here: https://user.com/en/privacy-policy/
Make.com is a tool for automating business processes, enabling integrations with other systems, analyzing user behavior on websites, and delivering personalized content and experiences. Make.com is provided and supported by Make.com Inc. You can find more information about the personal data processing policies using the Make.com tool here: https://www.make.com/en/privacy-notice
TikTok Pixel TikTok Pixel - A tool to integrate with your website that allows you to share website events with TikTok. When used with TikTok for Business tools, the Pixel can measure website traffic, assess the effectiveness of ad campaigns, optimize campaigns, and acquire new customers. Once properly set up and verified, the Pixel conveys information about actions taken on your site according to the events you have configured, which reflect the entire customer journey from viewing a product details page to adding an item to a cart and making a purchase. The Pixel collects data available via standard web browsers, including information about ads or events, timestamps, IP addresses, device data, and cookies that support the measurement, optimization, and targeting of your campaigns. In the future, this data will enable TikTok to customize recommendations for Pixel event settings and offer automated solutions. More information about this tool can be found in TikTok's Privacy Policy and TikTok Business Product Terms

After 5 seconds, we will refresh the page to load the current settings.