Kampania River Island

Dwóch mężczyzn i niemowlę – #ThisIsFamily. Kampania marki River Island pokazuje zmieniający się model rodziny

Spis treści:

#ThisIsFamily to nowa kampania marki odzieżowej River Island, stworzonej przez Studio Blvd. Dlaczego jest unikalna? Bo przedstawia wieloaspektowość rodziny. Kobieta i mężczyzna, kobieta z kobietą, dwóch mężczyzn, kobieta z psem. Marka otwiera się na zmieniające się oblicze współczesnych relacji. 

Model „dwoje rodziców plus dziecko” stanowi już tylko jedną trzecią rodzin w Wielkiej Brytanii. Mimo że liczba rodzin mieszanych, niebiologicznych, wieloetnicznych czy rodziców samotnie wychowujących dziecko znacznie się zwiększyła, to w reklamach wciąż dominuje tradycyjny wizerunek związków.

Dwóch mężczyzn jako wyraz różnorodności

Firma odzieżowa River Island swoją kampanię #ThisIsFamily utożsamia z wartościami, które wyznaje i wyraża poprzez ubrania. „This Is Family jest zbudowany na fundamencie wyznaczonym przez Labels Are For Clothes – ruch, który celebruje indywidualność. Tym razem koncentrujemy się na różnorodnym zestawie rodzin, które mają ze sobą wiele wspólnego i wyróżniają się czymś więcej niż stylem”, piszą twórcy na oficjalnej stronie internetowej.

W kampanii stworzonej przez Studio Blvd wzięły udział autentyczne rodziny. Każde zdjęcie – czy to dwóch mężczyzn, czy kobiety  psem – niesie za sobą historie przyjaźni, miłości, związku. Marka River Island promuje różnorodność i otwartość, nie powiela stereotypów i sprawia, że osoby o różnych wyznaniach mogą czuć się wolne.

newsletter-main

Wszystko, czego potrzebujesz
na Twoim mailu

Newsletter Hellomama da Ci dostęp do materiałów tworzonych z myślą o Tobie i Twoim dziecku.

    newsletter-main-decorator
    newsletter-staying

    Zostań z nami jeszcze chwilę!

    Zapisz się do newslettera HelloMama

    Zyskaj dostęp do materiałów tworzonych z myślą o Tobie i Twoim dziecku.

      newsletter-staying-decorator-1
      newsletter-staying-decorator-2

      Dziękujemy za zapis do newslettera!

      Sprawdź swoją skrzynkę mailową
      i kliknij link aktywacyjny, aby potwierdzić subskrypcję.

      newsletter-staying-decorator-1
      newsletter-staying-decorator-2